Ποια είναι η Θάλεια Δραγώνα
(Ειδική Γραμματεία Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού,
εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων) ;
Βουλευτή Επικρατείας επί
ΠΑΣΟΚ Κα Θάλεια Δραγώνα.
Στο σαιτ του Δημήτρη
Κωνσταντάρα υπάρχει επιστολή
(μάλλον του 2007) όπου αναλύει τα πιστεύω της Δραγώνα όπου φυσικά
Έλληνας για αυτήν υπάρχει μόνο μετά από τον......19ο αιώνα.
Κλάσεις προοδευτικότερη της
Μαρίας Ρεπούση η νέα βουλευτίνα Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ αντιρατσίστρια καθηγήτρια
Θάλεια Δραγώνα
Τον Φεβρουάριο του 1997
κυκλοφόρησε από τις προοδευτικές εκδόσεις «Αλεξάνδρεια» το βιβλίο της Θάλειας
Δραγώνα (σε συνεργασία με άλλους γνωστούς αριστερούς) που έχει τίτλο «Τι είν΄ η
Πατρίδα μας;» και υπότιτλο «Ο Εθνοκεντρισμός στην Εκπαίδευση».
Πριν δούμε μερικά απ΄ όσα
γράφει σ΄ αυτό το αντιρατσιστικό βιβλίο η κ. Δραγώνα και οι σύντροφοί της,
πρέπει να πούμε ότι το «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» έγινε γρήγορα το ευαγγέλιο των
αποδομητών της Εθνικής μας Συνείδησης, από την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά και
τον Συνασπισμό μέχρι το εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ και τους νεοφιλελεύθερους της
Νέας Δημοκρατίας. Μάλιστα, η κυβέρνηση Σημίτη μετά την νίκη της στις Εκλογές
του 2000 παρήγγειλε στην ΕΡΤ σειρά ντοκιμαντέρ με τίτλο «Τι είν΄ η Πατρίδα
μας;» που είχαν έναν και μοναδικό στόχο: Να πάψουν οι Έλληνες να αισθάνονται
Έλληνες!
Η σειρά αυτών των
αποδομητικών της Εθνικής μας Συνείδησης ντοκιμαντέρ άρχισε να προβάλλεται από
την ΕΤ-1 μετά την άνοδο της κυβερνήσεως Καραμανλή τον Μάρτιο του 2004. Έγινε
δηλαδή κι εδώ ό,τι ακριβώς με την Ιστορία της Ρεπούση: Παραγγέλθηκε επί ΠΑΣΟΚ
και μπήκε στα σχολεία επί Νέας Δημοκρατίας.
Μας έκαναν Έλληνες ενώ δεν
ήμασταν!
1) Η Ελληνική Εθνική
Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή
έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16). Κοντολογίς, κάποιοι από το εξωτερικό μας είπαν τον 19ο
αιώνα ότι είμαστε Έλληνες κι εμείς το δεχτήκαμε για να τα κονομήσουμε,
πουλώντας το παραμύθι ότι είμαστε απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων.
2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).
3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!... (σελ. 82).
4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.
5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλορατσιμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
6) Κατά την κ. Θάλεια Δραγώνα, εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).
7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
Εξίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9. Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100). Στην σελίδα 105, η αυριανή βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία.
2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).
3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!... (σελ. 82).
4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.
5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλορατσιμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
6) Κατά την κ. Θάλεια Δραγώνα, εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).
7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
Εξίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9. Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100). Στην σελίδα 105, η αυριανή βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία.
Η κα Θάλεια είναι σύζυγος του
Μουζέλη του σκληρού σημιτικού εθνομηδενιστή με πλήθος πρωτοβουλιών στον
εθνομηδενισμό , μαζί με την κα Κουλούρη στα βιβλία του CDRSEE. Είναι
πνευματικός μέντορας του αφελληνισμού της παιδείας μας .
Στην διάρκεια είχαμε την Κα
Ρεπούση – γνωστή και μη εξερεταία – περί Εθνικών , τον Κο Φίλη και άλλους…
Σήμερα επί Ν.Δ έχουμε τον Κο
Καιρίδη …
Τακτικός καθηγητής Διεθνών
Σχέσεων !!!
Αυτός είναι Ευρωβουλευτής της
ΝΔ και λέει..
Λέει λοιπόν ο καθηγητής και Ευρωβουλευτής
, «Ο Αλέξανδρος ο Μακεδών, δεν είναι
σημαντικότερος από ένα σωρό σκουπιδιών μπροστά στην πολυκατοικία μας»
«Είναι αστείο σε μια εποχή
που έχουμε τεράστια οικονομικά προβλήματα και ανεργία στις δύο χώρες, να
συζητάμε για τον Μεγα Αλέξανδρο και ποιός ήταν ? ».
Αυτά λέει ο Μέγιστος
καθηγητής και Ευρωβουλευτής …
(και τότε γιατί δεν καυτηράζεις τον γραφικό υπερεθνικισμό του Γκρούεφσκι ??? Στους Σκοπιανούς πέστα αυτά,όχι σε μας, εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να συζητάε με κανέναν τα δικά μας θέματα. Οι Σκοπιανοί έκλεψαν και πλαστογράφησαν την ιστορία. Επιστήμονας είσαι, θα ξέρεις ότι ο Αλέξανδρος κι ο Αριστοτέλης δεν ήταν ξαδέρφια του Tsar Samoil ή του Dame Gruev, δεν το ξέρεις;)
(και τότε γιατί δεν καυτηράζεις τον γραφικό υπερεθνικισμό του Γκρούεφσκι ??? Στους Σκοπιανούς πέστα αυτά,όχι σε μας, εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να συζητάε με κανέναν τα δικά μας θέματα. Οι Σκοπιανοί έκλεψαν και πλαστογράφησαν την ιστορία. Επιστήμονας είσαι, θα ξέρεις ότι ο Αλέξανδρος κι ο Αριστοτέλης δεν ήταν ξαδέρφια του Tsar Samoil ή του Dame Gruev, δεν το ξέρεις;)
Ο Δ. Καιρίδης είναι
συνεργάτης του Ιδρύματος Κωνσταντίνου Γ. Καραμανλής στην Αθήνα και αρθρογραφεί
κάθε Κυριακή στον Ελεύθερο Τύπο. Στο παρελθόν, υπηρέτησε ως επισκέπτης-καθηγητής
στην έδρα Κωνσταντίνου Καραμανλή για την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη
στη Σχολή Fletcher, ως επιστημονικός διευθυντής του Ιδρύματος Κόκκαλη στην
Αθήνα, ως διευθυντής του Προγράμματος Κόκκαλη για τη Νοτιοανατολική και
Κεντροανατολική Ευρώπη. Επιπλέον, από το 2001 διευθύνει με επιτυχία τα Θερινά
Εκπαιδευτικά Σεμινάρια της Ολυμπίας σε συνεργασία με πανεπιστήμια της Ελλάδας
και του εξωτερικού. Μέλος του Navarino network.
ΠΗΓΕΣ akritas-history-of-makedonia - diulistirio
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου